مسافرت چابهار با ماشین شخصی
کد آنلاین
https://fontan.ir/
مسافرت چابهار با ماشین شخصی
شنبه 28 خرداد 1401 ساعت | بازدید : 537 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

سفر به بندر چابهار از راه‌های مختلفی امکان‌پذیر است که از بین آنها می‌توان به مواردی مانند،  استفاده از ماشین شخصی یا اتوبوس،  قطار و همچنین، هواپیما اشاره کرد. اما ما در این محتوا سعی کرده‌ایم که فقط به معرفی راه‌های زمینی بپردازیم، به دلیل اینکه این راه‌هایی زمینی بسیار ارزان‌تر از راه‌های دیگر هستند؛ بنابراین اگر شما هم از جمله کسانی هستید که تمایل دارید در مورد این راه‌ها بیشتر بدانید تا پایان این محتوا با ما همراه باشید.

مسافرت چابهار با ماشین شخصی

گرچه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از طریق تور چابهار از تهران به این مکان زیبا مسافرت کنند، اما بسیاری از افراد هم هستند که ترجیح می‌دهند این مسافت را با استفاده از ماشین شخصی و همراه خانواده طی کنند.

مسافرت به چابهار آن هم با استفاده از ماشین شخصی حدوداً ۱۹ ساعت طول می‌کشد؛ بنابراین هر فردی که می‌خواهد به این شهر زیبا سفر کند، باید آمادگی طی‌کردن یک مسافت بسیار زیاد را داشته باشند. همچنین در زمان رفتن به چابهار با ماشین شخصی باید این را هم در نظر بگیرد که این راه طولانی ممکن است خستگی‌های زیادی را برایش در برداشته باشد.  بنابراین اگر با یک فرد راننده دیگر به این مسافرت برود، می‌تواند خستگی کمتری را در این مسیر تجربه کند.هر فردی در زمان مسافرت به چابهار باید از سلامتی خودرو خود اطمینان حاصل کند، زیرا خرابی خودرو می‌تواند این سفر را به یک خاطره‌ تلخ تبدیل نماید.

اما در کل باید بگوییم سفر کردن با ماشین شخصی به بندر چابهار می‌تواند مزایایی نیز در برداشته باشد و آن هم این است که هر فردی در زمان مسافرت کردن با ماشین شخصی خود به این شهر می‌تواند از جاذبه‌های گردشگری و زیبایی که در این مسیر وجود دارد، لذت ببرد.

رفتن به چابهار با اتوبوس

سفر تور چابهارشهد  با اتوبوس نیز نسبت به سفر کردن با وسیله نقلیه شخصی بسیار بهتر است زیرا دیگر آن‌قدر خسته راه نخواهید شد. همچنین مزیت دیگری که سفر کردن با اتوبوس می‌تواند داشته باشد این است که می‌توانید از تماشای مناظر زیبا و دیدنی که بین راه است همراه با خانواده لذت ببرید. علاوه‌برآن این مسافرت می‌تواند نسبت به هواپیما و قطار ارزان‌تر باشد.

مسافرت با قطار به چابهار

نوبتی هم باشد نوبت قطار است.  مسافرت با قطار به چابهار مسافتی حدود ۱۹۵۰ کیلومتر دارد و حدود ۲۰ تا ۲۵ ساعت طول می‌کشد تا به آنجا برسید. اگر عاشق مسافرت کردن با قطار هستید، می‌خواهید با خانواده به چابهار بروید و مشکلی بابت هزینه‌ای  که قرار است در این مسیر پرداخت کنید، ندارید، این گزینه می‌تواند برای شما بهترین باشد.

همچنین در این مسیر می‌توانید از تخت‌های 6 نفره‌ای که دارد استفاده کرده و خستگی خود را درک کنید. اما سفر به چابهار آن هم به‌قطار نیز می‌تواند مشکلاتی را در بر دارد. اما چه مشکلاتی؟ باید بگوییم قطار تهران به چابهار یکسره نیست؛ بنابراین شما باید از مسیر تهران تا بندرعباس با قطار بگذرانید و از بندرعباس تا چابهار را هم با اتوبوس سفر کنید.

 بهترین زمان سفر به چابهار چه زمانی است

به‌طورکلی می‌توان گفت مسافرت کردن به چابهار در هر فصلی می‌تواند مناسب باشد اما این بندر در ماه‌های اردیبهشت و خرداد آب‌وهوای گرمی دارد. چنین چیزی را هم باید در نظر داشته باشید که آب‌وهوای این بندر علاوه بر گرم بودن نسبتاً شرجی هم دارد. اما در کل می‌توان گفت بهترین زمانی که می‌توانید به چابهار سفر کنید تعطیلات عید نوروز است که هوای  نسبتاً خنک‌تر و  دلپذیرتری دارد.

تور لوکس چابهار

تور لوکس چابهار نسبت به تورهای دیگر گران‌تر است و هزینه‌ای که  باید برای بلیت  آن هم پرداخت کنید، بیشتر. اما زمانی که بلیت یک تور لوکس را داشته باشید می‌توانید از خدمات رفاهی بی‌نظیری مانند هتل‌های چند ستاره‌ای که دارد، منظره رو به دریا، وعده‌های غذایی متنوع و صبحانه سلف‌سرویس برخوردار شوید.

مسافرت با تور ارزان چابهار

اگر می‌خواهید در هزینه‌های خود در زمان سفر به چابهار صرفه‌جویی کنید می‌توانید بلیت یک تور ارزان را بخرید

برای خرید تورهای ارزان می‌توانید از تورهای لحظه آخری نیز استفاده کنید حالا می‌خواهد هر طوری باشد،  تور ارزان کیش یا تور چابهار. این تورها به دلیل این که آژانس‌های مسافرتی نتوانستند آنها را به فروش  برسانند با قیمت ارزان‌تری، اما با  امکانات رفاهی به‌اندازه تورهای رفاهی اصلی در اختیار مردم قرار می‌گیرند.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 18
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 26
:: بازدید سال : 244
:: بازدید کلی : 6490